Avslutning&Nackaforum :D

YEESS , idag vah de jul avslutning ! :D vi börja 9.45 i hallen och jag , lotta & lite malin sjöng ganska högt på "allsångensaken" de vah typ bara vi XD Sen vah vi i klassrummet och gjorde nått. Sen sluta vi typ halv 12 och då gick jag hem :) med lotta :) Jag skulle till nacka forum efter och tog 12 bussen. Hitta lite saker. :)


Svart tröja , BikBok
Blå tröja , BikBok
Randiga strumpor , Åhlens
Vita knä strumpor , Åhlens
Vita vantar , Åhlens
Svarta tajts , BikBok
Proffs hårspray(min älsk) , Kicks
MaxFactor masterpis max , HM
Deo , Kicks
Ansikts kräm , Kicks
Fundation , HM

Det blev lite saker , fick även välja en sak jag ville ha i julklapp ;) det kanske ni får veta sen.

Pusshej//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0