Klubbor :D

Idag fick man äntligen träffa kompisarna igen :D Först gcik jag till Lotta o vi snackade litte om vissa grejer , XD sen gick vi ut och först gick vi hem till lina men hon vah inte där så då messa jag henne och hon var med malin och emma så dom kom till oss. Sen har vi vart ute hela dan , och de e typ -5 så de vah iiiis kallt XD Efter en stund mötte vi robin o Oskar också :) De vah en feett läskig kille me svart keps som vah helsvart som glodde på oss .o men de vah kanske för att vi lät så mkt .. Malin hitta föresten en tyå linjallång skateboard XD hahha. Sen skulle lina hem , och sen lotta och sen skulle jag och malin hemta en tröja hos lina , men ingen vah hemma. Men vi gick till kiosken istället o köpte stora rosa klubbor me mimmi pigg på (pengarna stannar mellan oss malin&lotta) :D Sen kom lotta ut igen och vi vah BUSIGA som vanligt XD

Sen gick vi till ica och köpte persikor och chips , de vah mumsigt. De vah föresten persikor på burk i typ sås så man blev jättekladdig XD hahhaa, och då fryste jag jättemkt om min hand XD så vi gick hem till Lott och på tven vah de kändis pogrammet(tecknat) om Paris Hilton(Malin) , Lindsey Lohan(Jag) , Nichole Ritchie(Lotta) & Olsson tvillingarna(Lina) de e feett kuuligt XD


Pusshej//Emma ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0