Ny design(stavning?)

Gick upp 10 över 7 idag , åt en lussebulle till frukost och fixa mej. Kom som vanligt försent till skolan , fast idag vah det mitt eget fel ;) Först hade vi Engelska , vi pratade lite om matkriget i matsalen och om vårt stökiga klassrum och klass ;P Sen fick vi nått papper också. SEn matte , tråk som vanligt men vi hade John idag och då kan man typ göra vad man vill , de vah föresten den SISTA MATTE LEKTONEN ! :D:D efter hade vi svenska och vi skulle lämna tillbaka böcker och typ inte så mkt mer. Har jag föresten sagt att jag suger på stavning ? :) Jaja , då vet alla XD Sen lunch , typ julbord och sen vah de innebandy , lärarna mot eleverna och vi vann :D Fast jag spela inte , suger på innebandy ;) Hade föresten omprov i No idag .o de gick väl .. okej ? får tillbaka de imorrn. Hoppas det inte blir som på spanskan , omprov på omprovet XP Gick hem sen , orka inte göra nått , tog en glass och rita lite , inte så lyckat :P Och nu sitter jag här.

Ny "design" (stavning?) men inte så lyckad, men de vah faktsiskt första gången .o inte så lyckat :)

Pusshej//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0