Städning ,

Ush idag städa vi i skolan -.- okej, kanske en timme men ändå :P Jag och Puffen fick tvätta dörrarna med sån där fönster skrapgrej och ja rengöringsmedel. De gick snabbt så vi gick typ bara runt sen XD Gabby och Lina stog föresten i cafét idag , o de vah lite tråk :( jaja, imorrn e de avslutning :D:D i någon vecka. börjar typ 8-9 januari , venne riktigt. Har inte orkat göra så mycket idag heller.

Helgen:
Fredag:
Nacka forum med mamma.
Lördag: Klippning hos frisyrmakarna
Söndag: Packa ?

Juste jag måste packa på fredag , ska åka till min farmor över jul med familjen och där e de jätte mkt snöö :D:D Då ska jag åka pulka , mohahahhaha ! XD Längtar inte direkt att sitta 12 timmar i bilen men längtar tills vi e där  och då hoppas jag att jag fått mina uggs :D


Pusshej//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0