Söndag

Idag har det varigt en hemma dag, har bara städat mitt rum och det är ju inte så roligt, men det blev ju fint tillslut XP
Imorrn är det skola och vi har spanska, funderar på att byta till svengelska men jag vet inte om det är så bra. Jag får för mina föräldrar, men jag får väl tänka på saken. Det ända jag vet vad det betyder på svenska är typ Hola, så det går ju inte så bra heller XD Jag hör inte äns vad våran spanska lärare säger, :S hur ska man då lära sig någonting? :S

På tisdag har vi skolfoto, vet inte vad jag ska ha på mej. Pappa skulle köpa en speciell tröja men den fanns ju såklart inte kvar. Undrar om jag ska åka in till stan på måndag men vet inte om jag orkar efter skolan. Får väl se vad jag har sen XP
Hoppas jag får sitta den här gången (:

Pusshej//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0