Bad idag?

Hm..nu har jag varit vaken i en timme men har fortfarande inte ätit frukost. Jag som har varit hungrig sen igårkväll men nu ska jag nog göra det.
Sen ska jag nog vara med Lina och Malin och eftersom det är soligt så tror jag vi ska bada i sollenkroka och sen måste vi nog kolla efter Linas mobil. Lina har ingen mobil, jag har inga pengar men Malin har nog laddat sin nu, så om ni bara kan logga in på msn? :)

Juste idag är Lady Gaga på grönan, jag som ville se henne live men såklart har man inga pengar x(

Sollenkroka badet (första bilden) eller stora badet?


Puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

SV: tack så mycket :9

2009-08-02 @ 15:26:48
URL: http://amandabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0