DISS - Höst och Vinter

Alla "modefreaks" längtar ju till hösten för att dom älskar höst modet. Det skulle jag aldrig göra, jag hatar den hemska, kalla, blöta hösten. Det och vintern är två skitårstiden. För det första blir mitt hår aldeles lockigt av allt regn och fukten i luften, och vi praktiskt taget bor i bastun i hallen och det är lixom IS KALLT!
Det ända som är bra det är när den första snön kommer och det blir en riktigt vit vinter och då menar jag inte i slutet av februari utan i november men det kan man ju bara glömma för det kommer ju aldrig hända igen känns det som.
Jag längtar också till att använda mina Uggs igen, love them!


Jag + lockigt hår = Fult                             Bastun vi bodde i.  

 

Mina kära Uggs!
                         

Här får ni en bild på den bilden jag gillar mest på mig från vinter
När jag sprang ute på isen i Malins jacka och skor x)



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0