Lördag

Ingen uppdatering igår, jag sov hos Lotta och vi dygna hela natten. Vi somnade vid 8 kanske och vakna vid 3 så lite sömn fick man, men det såg ut att ha varigt sol idag så det var lite dumt av oss.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Ung08 är ju slut nu så kanske kan träffa Lina och Malin som jag inte träffat på länge nu. :D
Och på måndag ska jag till Nacka med Gabby om hon inte SVIKER (skojja) mig igen.

Juste, innan jag gäger hejdå måste jag berätta att en tjej hon skriver om oss 4 hela tiden på sin blogg. Hennes blogg kanske går ut på det, kritisera andra och säga att vi vill vara som andra. Hm..varför skulle vi vilja vara som en annan när vi redan älskar oss själva som vi är, och vem har en bloggare som "förebild"? (btw, det heter BRUNETT och inte brunette som dessie skriver, oups vem är din förebild om inte dessie)
Det här börjar nu bli skrattretande för hon värkar följa varje steg vi tar, usch sluta stalka oss och hitta några andra idoler ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0