Paddling

Dagen började med skola som vanligt. Först hade vi musik, sen HK och efter det hade vi slöjd och idag fick jag äntligen börja göra mönstret på min klänning.
Sen hade vi lunch och efter det skulle klassen paddla och segla, rätt kul faktiskt. Fast..jag paddla med Lina och hon tappa sin paddelsak i vattnet och så skulle hon ta upp den och vi båda lutade mot samma sida så vi ramlade i och vi var dom första som gjorde det, haha det var lite kul. Sen ramla vi i 3 gånger till och vi välte 2 stycken andra båtar och stänkte ner Robban och Jakob men dom gjorde så vi hamnade i vattnet och våran båt blev fylld med vatten. Haha. det här vill jag göra om det var sjukt kul!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0