Regnig Friluftsdag.

Nej det här blev ju en väldigt mysig dag! eller inte..
Vi på Tallgården hade ju friluftsdag och det regnade hela tiden, och vi var ju ute hela tiden. Det skulle också regna som värst när min grupp (grupp 9) och grupp 10 skulle paddla så mitt hår blev ganska vågigt, slickat och krulligt. Usch det passar fortfarande inte mig. Man skulle ju såklart få en stor blöt fläck på rumpan också, porrigt eller vad?

Efter skolan var vi fört på studietiden ett tag och sen gick jag, Lina, Lotta, Malin och Jakob hem till Lotta. Vi gick ut med hennes hund och sen gjorde vi inte så mycket mer så jag gick hem.
Efter det har jag inte gjort så mycket. Men jag ska snart göra matteläxan..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0