Roddbåt med Lotta..KATASTRÅF!

Idag var jag med Lotta och vi tänkte bada så vi skulle ta roddbåten till barnholmarna. Lotta rodde ut från alla andra båtar som var vid bryggan och när vi kommer en bit ut så ska jag få ro och då tänkte jag stänka vatten med åran på Lotta. Men då tog hon en "spade/nått man tar bort vatten med" och kasta vatten på mig! Och jag hade min mammas mobil i fickan men den klara sig! (säger ju det, den klarar ALLT)
Och då tog jag en hink och fyllde med vatten och kasta över lotta men sen kasta hon mer på mig så jag hoppa ner i vattnet och kom inte upp i båten igen så jag simma till bryggan.

Sen när vi skulle sätta fast båten drev vi bara iväg. Det kanske tog 15 min och det brukar ta 5 x)


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0