Skolan snart, måste börja ställa om dygnen..

Gud jag trodde det var torsdag idag men det är fredag! Ennu en dag närmare skolstarten som är på tisdag. Det är dumt.

Då kommer morgonarna se ut så här för mig:
Alarm på 6.30 .
Går oftast inte upp fören 7.00.
Äter(om jag hinner), fixar mig och allt sånt där.
7.50-8.10 någon stanns där mellan brukar jag vara klar och går till skolan, oftast med Lotta.
Framme i skolan 8.13-8.20 (skolan börjar 8.15, men jag och Lotta kommer ofta sent, men så ska det inte bli nu!)

Lotta bor i några hus bort från mig så vi går nästan alltid tillsammans om ingen av oss är sen, påvägen till skolan brukar vi ibland träffa Lina.
Iallafall, jag bor 10 min från skolan om man går snabbt, 15-25 min om man går långsamt. Men jag har ju sommarlovs kort så nu kan jag och Lotta ta bussen till skolan (två hållplatser)! Antingen den som går 8.00 eller den som går ungefär 8.07.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0