Sömn..

Hej, jag tänkte lägga mig tidigt idag men så blev det inte för jag har inte bligt trött än. Men det kanske inte är så konstigt, sov ju ungefär 13 timmar inatt och det är ju inte ofta man gör det. Men jag gillar igentligen inte att gå och lägga mig innan 12 även om det är skola dagen efter och så har det varit i många år. Men jag är aldrig trött på natten, jag är ju en nattmännsika.
Men jag brukar iallafall ligga och kolla på TV på natten och då halvsover jag alltid och när jag tillslut inte kan hålla ögonen öppna längre stänger jag av den och då blir jag pigg igen.

Men jag gillar ändå att sova, ett stort intresse ;)


Jaja nu sitter jag här och bara babblar på om att sova? Haha, måste bara säga att 21 guns är en ny favorit låt för tillfellet ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0