(Tråkig) tisdag

Ingen bloggning igår men idag blir det.
Eftersom jag aldrig skriver vad som händer i skolan så kan jag ju skriva det idag.

Vi började med den tråkiga spanskan där vi gjorde lite repitsion och jag kom nästan inte ihåg någonting, jag måste träna på det. Sen hade vi en lång rast och sen var det No och jag, Lotta, Robban och Oskar är i en grupp och vi skulle skriva klart labbraporten idag men den blev inte helt klar så vi ska skriva klart den imorrn.
Sen hade vi lunch fast jag åt inte maten för det var någon äklig fisk.
Sen hade vi svenska där vi skrev hela tiden och sen hade vi So där vi skulle svara på massa frågor, jag jobbade med Sara och Amanda fast inte som en grupp utan vi hjälptes åt och vi kom rätt långt.
Jag seriöst hatar tråkiga tisdagar, eller hur..visst ser dom tråkiga ut?

Efter skolan gick jag bara hem, skulle gjort läxorna men det har jag inte gjort än. Ska nog göra det efter det här.

Imorrn är det friluftsdag i skolan och jag och Crippe är i samma grupp från våran klass. Btw, vi fyller år på torsdag ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0