Gårdagen ;)

Igår vah jag med Malin , och vi hade kul som vanligt :) Vi skulle göra en film den blev bra men lite fel så vi eller jag ska typ göra om den ;P Vi gick ut och Malin hade me sin kamera så vi tog lite bilder :) Jag satt på en röd brevlåda .. och vi hitta en typ halv full sån där vit vins låda , som Malin smaka på XD Sen ville jag åka me sån där "stjärtlapp" på hoppen igen , de e feett kuligt :D:D Sen gick vi ner till hallen och in på toan , tog en lite rolig bild på Malin när hon hoppa jättehögt XD Och när vi skulle gå ut från toan vah de nåra småungar som började skuta innebandybollar på oss , men dom missa alla ;) En av dom tappa sin klubba och då slängde vi in den på tjejernas omklädningsrum (A-laget hade match så killar bytte om där inne , raawr !) Sen när små killarna kom fram igen så fråga dom efter klubban , och vi bah "leta !" sen gick vi ut och en av ungarna följde efter oss hela tiden o tjata om sin klubba. Han skrek typ "fitthora" efter oss hela tiden och vi bah "vi vet !" Och sen sa han "ni kommer komma till helvetet" och vi bah "Nähä , redan ?" och så slog han mej , men de gjorde inte ont , sen sa han fetto till Malin bara för att hon har en en stor jacka , jag blev as lack å börja skrika på honom , sen kom en tant och en gubbe förbi och dom blev helt tysta och då sa jah "Aha , nu vågar ni inte skrika fitthora längre !" hahha XD Dom kaste föresten stenar , pinnar och snöbollar på oss XD sen hitta dom klubban och lät oss vah , fast vi skulle ändå gå , men då vah dom inne i tjejernas omklädningsrum .o Dom sa att dom skulle ringa 112 också men de gjorde dom inte XD sen skulle vi till gårn på kvällen , de vah lite roligare än vanligt iallafall :)


Pusshej//Emma ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0