Måndag

ush , inatt kunde jah inte sova för vattenrennan utanför mitt fönster störde så jag gick o la mej i en annan säng runt klockan 3 på natten x) Sen så vah de ju skola och nån väckte mej kl 6 med dolt nummer , palla assåe -.- kunde sovit en halv timme till. Sen gick jag till skolan me Lotta :) Vah en vanlig skoldag , so , spanska , no & idrott. Vi ska tydligen åka skridskor på onsdag och mina passar typ inte och jag har ingen hjälm XD jaja , hellre de än å göra andra "aktiviteter" där XD Sen gck jag och Lotta hem till henne och åt nudlr :) De vah fett länge sen nu. Sen skulle jag färga hennes hår blondare och de blev fint :)<3 Sen kom jag hem och åt pappas favvo mat som e skabb mat enligt mej . Och nu sitter jag här och kollar lite på kläder , ett STOORT intresse :)

Pusshej//Emma^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0