Mobilen borta ,

Vaknade kl 10 idag efter en natt me ca 3 timmars sovande , seriöst jag kunde inte sova XD Men jag skulle iallafall åka till nacka med malin&lotta. Vi hade lite skojjsigt :) Jag och målin åt föresten sushi  och de vah inte så gott , vi fick typ värsta skratt anfallet när vi åt XD hahha , typ alla glodde XD hitta föresten inget , som vanligt assåe. sen åkte vi hem till lotta och färga malins hår blondare , kanske lite missfärgat , mden de får väl färgas igen :) efter de gick vi hem till mej för att äta och sen blev de gårn . De vah inte så kul idag , vi kolla på slutet av Mean girls och sen inte så mkt . Mn mobil försvann när vi vah där , NÅN tog väl den och malins vantar (om hon inte hitta dom) eller så tappa jag den :( vet inte vah jag ska göra , den e sperrad så man inte kan ringa men ändå.

Pusshej//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0