Skridskor :) , och typ sjuk :(

Heejje :D
Idag har vi åkt skridskor med klassen och hela tallgården , de vah ganska roligt förutom att mina skridskor e lite små. Lotta vah inte så bra så jag skulle lära henne hur man åker och tillslut kunde hon :D Nu måste jag bara bli bättre på att åka bakåt ;) Sen När vi skulle äta gick jag , Gabby , Puffen o Lotta och leta efter nått tälle  , först gick vi till pressbyrån och köpte kroassonger(stavning?) och sen gick vill till coop tror jah . Där vah vi en halv timme innan vi hitta nått XD De blev en risifrutti och nån fralla , å en kexchoklad :D Sen skulle vi göra lite övningar på isen me våran tönt lärare , (jah och Lotta vah inte me på dom innan (AA' Sen skulle vi ta typ 20 över 1 bussen hem , och de blev trångt så jag fick stå , våran sjukt störda gammla spanska lärare satt på bussen också , ush. Sen när vi kom hem satte jag mej bara i soffan och kolla på tven , börjar typ bli ganska förkyld , ont i halsen och huvet "/ Kanske ska vah hemma imorrn .

Vi vah tvunga att ha hjälm , Lotta på bilden :)

Pusshej//Emma^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0