Barnpogram

Vad gillade du för pogram/filmer när du var liten?

Själv gillade jag;

pogram: Pokémon, sailor Moon, courage den hariga hunden, cow o chicken, rasten, och många fler kommer bara inte på några nu.
Filmer: Disney filmer ofc, speciellt Lejonkungen och Herkules x)

Det är lite kul, jag kan fortfarande "den där sången i början" av Pokémon, team song heter det på engelska tror jag, hahha x)

Btw, måste bara säga att barnpogrammen som görs nuförtiden, suger gämfört med dom som gjordes när jag var liten,

Puss ! :)

Kommentarer
Postat av: Gabby

hahahaha ! i typ trean när jag kom till skolan ph vi möttes åh bah "kollade du på rasten imorse ? de va fett bra :D"

hahaha , din åh min lilla drog på den tiden ;)<3

2009-07-02 @ 19:17:41
URL: http://gabbyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0