Grönan

Nu är jag inte så trött längre så nu kan jag skriva.

Det vi åkte mest var nog popexpressen och jag måste bara säga att Lina var den ända som åkte Insane och hon tyckte den var TRÅKIG! Hon är f*n sjuk.
Jag vann ju också en stor kexchoklad men jag har bara ätit 2 stycken från den än så länge. Och tack Lina för att du sa att jag skulle ta det nummret som du vann på två gånger förra året!
Och det var inte så lätt att gå runt med den för den var så stor så jag gick in i massa folk hela tiden.

Btw, jag visste inte att tänderna och Malins hår lyste i spökhuset, eller att neon rosa naglar blev oranga x)


Lina när hon åkte Tilt



Min Kexchoklad :D


Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0