Mot NF och Sickla med Malin!

Idag ska jag och Malin till Nacka forum, kanske Sickla också för jag behöver nya skor(okej, det har gått ett stort hål i dom jag har nu, och jag har inte 1000 par skor, jag har typ bara dom XD) och din sko eller skopunkten finns inte i nacka och där säljer dom ganska billiga skor.
Sen ska jag nog köpa saker till naglarna tex nagellimm och saker man kan limma på, ehm..kläder om jag hittar, kanske smink och såklart en STOR choklad milkshake!

ÅHH, jag saknar dej redan Lina, du får inte vara borta i 2 veckor
älskling! :(<3



Puss !

Kommentarer
Postat av: ian

Hej jag såg er på nacka idag jag var med mina småkommpisar. jag satt på golvet och väntade på dom för dom var på toa vacktade deras saker så ko

2009-07-16 @ 21:46:01
URL: http://blondandsweet.blogg.se/
Postat av: ian

Hej jag såg er på nacka idag jag var med mina småkommpisar. jag satt på golvet och väntade på dom för dom var på toa och jag vacktade deras saker så jag kunnder inte gå!puss XD

2009-07-16 @ 21:47:39
URL: http://blondandsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0