Nagel styling ♥

Jag har börjat intresera mig för nagelstyling, asså inte bara fransk manikyr utan att man klistrar på massa saker också. Just nu har jag bara målat fransk manikyr men med en liten blå "diamant" på varje nagel och det blev helt okej.

Tuvär har jag varit nagelbitare en gång i tiden, kanske var 2 år sen och mina naglar är fortfarande lite fula och växer lite uppåt men dom börjar sänka sig igen och det är bra. En av mina naglar är också lite förstörd efter lösnaglarna, nått jag inte kommer köpa på ett tag, hatar lösnaglar!
Såhär blev resultatet;


Nu sitter jag och kollar på en sida där dom säljer massa nagel smycken och sånt där, funderar på att köpa men man kanske kan hitta det i affärer som Kicks? Om någon vet kan den kanske berätta för mig? :)

Föresten på den där sidan tröck jag på en bild och kanske världens fulaste och äckligaste finger kommer upp, usch och fy, stackars människa!


Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0