Ny liten kusin ! ♥

Jag har fått en liten kusin, en tjej igår 30 juni 09 !
Min 13 kusin men den här gången är det på min pappas sida så det är min första norksa kusin, en jente(tjej) som man säger i norge. Har fått en bild och hon är jättesöt, men jag kommer nog inte få se henne förän i höst när vi ska dit på dop.
Jag tror hon ska heta Silje (stavning vet jag inte), jag vet inte heller om det är helt bestämt.

Nu har jag bara ett problem. Jag har aldrig direkt haft små barn runt mig, ingen av mina kompisar har några små syskon och jag var yngst av alla mina kusiner så jag vet inte vad man ska göra, jag kan säkert inte änns hålla i ett barn ! XD

Aja, Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0