Midsommar och regn

Nu regnar det IGEN . Och det ska regna imorgon på midsommar också som vanligt. Det som skulle vara så skönt och komma bort från djurö ett tag även om möja är ett av världens tråkigaste ställen. Jaja, det blir väl möja nästa år om det inte regnar igen.
Hemma på djurö under midsommar.

När jag tänker på midsommar är det inte "glädje eller något sånt" som är det första som kommer upp i mitt huvud, det är dåligt väder. Dom senaste midsommrarna har det antingen varigt regn, dugg eller grå himmel utan sol. Och då snackar jag inte om 2 , det är runt 5 och mer.

Båtplatsen och runt någonstans i vänster hörn brukar vi "bo" med dom andra. I ett litet hus brevid ett café tror jag det är.

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0