Några timmar kvar .. !

Kom precis på en sak , innom dom närmaste 14, 5 timmarna ska jag hinna äta , välja kläder tills imorrn , duscha , somna, vakna, fixa mig och gå till skolan . Det låter igentligen lite skumt att man hinner det på några timmar . Eller några och några , men man ska lixom hinna sova .
Imorrn slutar vi runt 11 tror jag så det är faktiskt inte änns ett dygn kvar till lovet , jippie !

Just nu sitter jag iallafall här vid dator och gör inte så mycket , såg att jag fått ett fult ärr på handen efter att jag råkade klippa mig på sy slöjden , buu och blää på det .
Men ska snart äta också , hoppas det blir något gott .

Puss !

Kommentarer
Postat av: Daniel

ajajaja klippa sig i handen... ajaj!!

2009-06-10 @ 10:09:12
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0