Sista varma dagen på ett tag

Idag har det varigt en varm dag igen och vi hade ute gympa som sista lektion och det var såå varmt ! Så jag , Lina och Lotta bestämde oss för att bada vid brantis dit vissa av killarna i klassen också skulle bada . Det var väl trevligt men ni var taskiga när ni försökte dra ner oss under vattnet ! ;D
Sen skulle jag ha utväcklingssamtal men det hände en sak på min mammas jobb så det blir imorrn kl. 5 istället .

Kom nyss hem för en stund sen också , var med Lina , Lotta , Leo och Love .. Hahha L & L & L &L , jag är mobbad som är E XD Men vi hade iallafall lite kul . Vi var nere vid bryggan och där var det några som fiska , och en självisk liten tjej var där och det var bara hon som fick fiska . Slängde i hennes 3 av 4 fiskar för hon kasta sand på mej ;o XD

(Lina när hon ramla i vattnet förra veckan)

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0