Sollenkroka badet <3

Nu är jag hemma igen och det har jag vart ett tag nu, mitt internet ville bara inte funka.
Jag var iallafall med Lina, Lotta och Malin och vi har badat som jag sa tidigare att vi skulle göra. Det var jätteskönt för vi gick 1 km för att komma dit och då blev det så varmt och vi bytte om snabbt, sprang ner mot bryggan och hoppade i, så jävla härligt ;D

Vi var där ungefär till klockan 6 och sen åkte jag och Lotta hem, och sen har jag inte gjort så mycket.

en bild blev det idag, Lina (lotta som står bakom Lina) Malin och jag x)

Har föresten blivigt typ beroende av MJ´s låt Bad, speciellt slutet. Har gått runt lite och "sjungt" XD
http://www.youtube.com/watch?v=ACPsfcsg4ZE

Puss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej azz bra blogg!

såg att du hade gjort typ en header elr nåt sånt till kissie o undrade ba om du kunde göra en åt mig haha ;)



kontakta mig på [email protected]

2009-06-29 @ 22:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0