Stan med Lotta

Dagen började med skolan där vi bara hade 3 lektioner och slutade 11.30 . Vi åt lunch i skolan och sen tog vi bussen kl.3 . Jag och Lotta åkte då . På bussen var också Amalia, Sara, Sofia, Nicole, Amanda och Zeline som också skulle till stan.

När vi kom fram gick jag och Lotta först till gina tricot där jag köpte en tröja som jag lägger ut en bild på sen. Lotta köpte också en tröja . Sen åkte vi till T-centralen och Gallerian och kolla runt lite . Det var ju också folk som tog studenten idag så dom åkte runt på typ sånna där lastbilsflak med hög musik som var lite najs ! ;D På tunnelbanan var det föresten en kille eller en gammal gubbe som satt framför mig som råstirra på mej . Serriöst , sånna personer är jobbiga , speciellt en tjej på skolan . Men vi tog en tidig buss hem och då glömde vi plinga vid bron så vi åkte ner till stavsnäs . Sen åkte vi till djurö och till ica där vi köpte B&J glass . Jag köpte såklart Chocolate fudge brownie , den godaste ! ;)

Fick även tillbaka ett matteprov idag , Resultat ;
A-del , 21/23
B-del , 11.5/16 eller 17

Jätte nöjd , SKRYYYT ! ;D man ska ju skryta om bra betyg och resultat !

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0