Bad i överby och barnholmarna :)

Idag var det bad som vanligt, var i överby och badade med Lina, Emma k och Malin fast det var väldigt kallt där och dom hade tagit bort gopptornet så vi åkte ner till djurö igen där vi badade på barnholmarna.

Tänkte ge er ett tips vart man ska bada om man ska ut till djurö men det ska jag inte för då kommer ni badisar bara "folka upp" dom platserna, ni köper ju redan upp all glass.. x)

På kvällen bestämde jag mig för att bara vara hemma, det har blivit så sena kvällar för jag har inte kunnat sova. Det är ljust i mitt rum öven om jag drar ner rullgardinerna och drar för gardinerna, men nu ska jag inte klaga på solen. Fy på mig.

Lotta är föresten i Paris nu, så man får ju hoppas hon har det bra och hon kommer hem på söndag då jag ska inviga mitt nya linne eftersom det ska vara runt 26-29 grader !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0