Måndag

Regn, regn och åter regn .. man blir bara så trött ! Men enligt tv4 vädret ska det bli oregniga dagar i 2 dagar nu , jippie ! Men det ska tydligen regna på midsommar och min familj ska säkert till möja (en ö) och det kommer väl bli trevligt . Fast jag hatar Möja, och om vår släkt, släkt släkt och vänner och så inte vart där hade det varigt ännu tråkigare . Jaja var POSETIV nu Emma.

Malin sov ju som sagt här inatt och hon åkte hem runt 5, hon skulle kolla på en moppe (som hon måste skjussa mej på) hahha . Efter det tog jag en dusch och sen inte gjort så mycket . Har kollat på Mean Girls för typ tusende gången .
Nu ska jag iallafall kolla på en annan film , Bombay dreams . Har sett den förut men det var ett tag sen.


Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0