Utväcklingssamtal + sommarlovs kort !

Nu har man kommit hem från Utvecklingssamtalet och det gick bra faktiskt och fick bra "kretik" av lärarna . x)
Efter så gick jag, Mamma och Pappa till ica och då köpte vi jordgubbar som ska ätas ikväll , mums !
Jag vill också att vi skulle köpa Schwarzkopf Gliss Asia Straight och det gjorde vi så man får väl se hur håret blir.

Och nu när vi kom hem blev jag as glad när jag tog in posten och såg ett kuvärt , och i det låg mitt sommarlovs kort ! Jippe , vilken tur man kan ha . Jag och Lotta ska lixom shoppa imorrn ! ^^

Glömde föresten säga att mamma köpte en parfym till mig när hon åkte färga , DKNY Be Delicious .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0