100:e inlägget :D

Shiieeet , nu har jag skrivit 100 inlägg på bloggen , de e lite cooligt :D
Men idag har vi varit på gårn med klassen och typ skutit me nånting på lappar där man ska träffa en cirkel i mitten typ x) Min bästa blev 46/50 , hahha och sämsta 37/50 , GUUUD så bra jag e hahha XD Och jag vah jättehes när jag vakna för på kvällen blev jag sur på sis för att hon inte fattar vad NEJ betyder och sen vah mamma typ på hennes sida och sen kom pappa och sa att jag skulle sluta skrika , ajja orkar inte bry mej längre , jag kanske är ett problembarn i deras ögon .. men skit i de nu :) Efter skytten åkte vi bussen hem och nu .. siietr jag här ;D och äter lite vaniljsås.. de e rätt gott (AA)

Puuussaaarw<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0