Dagen i korthet

Hinner inte skriva så långt nu men skriver lite kort.
Först var det då skola och våran lärare sa att vi slipper No på måndag typ höjdpunkten på hela skoldagen x) Och imorgon ska jag börja på ett förkläde till min mamma , det ska vara kossor på det x)
Efter skolan gick jag hem , och sen kom malin till moi och då cyklade vi hem till Lina , de vah lite mys .. första cyklingen i år och de är en av dom bästa sakerna på sommaren ^^ att bli sjussad av Malin assåe (A)
Sen gick vi ut och då träffa vi Robban, och Love som vi vah med typ hela kvällen och jonte kom efter en stund -.- Alex var också där ett tag men cykla hem sen. Sen när jag kom hem skulle jag äta , kommer altid försent till de x) och nu sitter jag här efter en dusch.
De har föresten vart en solig dag igen ^^

Puuuusaaaarw<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0