Gårdagen ;)

Han inte blogga igår , men Malin väckte mej runt kvart över 9 och skrev "nu kommer jag<3" jah bah "Vah jag vakna nyss ! XD<3" Men hon skojja . sen när hon vah på bussen kom jag på att vi skulle har sånt här tårtbjudning för att hon fyllt år. Så hon gick till Lotta och jag gick till dom runt 4 :) Och vi vah inne , och ute. Först färga jag Malins hår blont igen men de e lite orange nu så hon ska färga igen x) Men sen gick vi ut och dryga runt. Sen när jag vänta på pengar av min mam så stog vi vid en busshållplats där Malin ramla när bussen kom x)<3  Efter de gick vi och köpte Banan och curry pizza , de e fett smaskigt ;D Och de åt vi i en port, sen träffa vi Nicole och Mel och vi vah me dom en stund , och då hände lite saker, vi e nog tysta om de x) Sen gick vi hem till mej och kolla på en film som sluta halv 12 och då gick Malin och Lotta hem och typ 12 somna jag x)

Puuussaaarw<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0