Ingen "dagens outfit" ;)

Kollade igenom min garderob lite , och hittade mina jeans shorts och 3 linnen från förra sommaren. Tog på mej kläderna och den här outfitten kommer jag deffenitivt ha i sommar..allt får mej värkligen att tänka på sommaren nu ^^ och den är snart här !
Dom här sakerna kommer jag använda i sommar iallafall (och de är en bild som jag inte ser så jättesmal ut på^^) :


Ett gult linne med svarta prickar
Ett ljusblått ganska tunt linne
Ett mörkblått tajt linne med båtsaker på
+ jeans shortsen

Det är lite kul med det mörkblåa linnet, jag har alltid vart ganska rädd för att åka båtar x) och nu kom jag på att min klass ska åka på nån skutsegling i 3 dar senare på våren och jag ska INTE med , ush .. ryser av tanken av att sitta i en "segelbåt" eller vad de nu e x)

Puuuusssaaarw<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0