Jag vill ha sommaaaar ! :D

kollade nyss vah de skulle bli för väder under veckan här i stockholm och på söndag kunde det bli upp till 10 + grader och jag e såklart på konfaläger i småland dåe , TYYYPISKT ! säger jag bara x) Men då kanske snön har smält när vi kommer hem på söndag igen :D Jag ska ju åka imorrn så jah måste packa och det har varigt en tråkig dag i skolan som vamnligt och jag gick på konfan efter och sen hem x)
Men serri sommarn borde ju komma nu :D värmen och brantis och barnholmarna och att bara vara ute, de saknar jag som fan , och alla kläder :D hatar tjcoktröjor och allt som man har på vintern , jah vill ju springa runt  i sommriga klänningar och shorts och linnen :D
Hitta lite fina kläder, skor och smycken och sånt :) :


"Jeans tajtsen'' kanske inte passar in men dom e ganska snögga igentligen :)
snart kommer det iallafall , å då blir jag glaaadish :D älska sommaren assåe ;)<3

Puuuuussaaaarw<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0