Kläder&väskor :)

Hitta 2 fina tröjor på monki dom ser fina ut iallafall :) jag måste iallafall ha en skjortklänning till sommaren ^^
Sen vill jag ha en långbands aexlväska , typ en letterbag tror jag de heter , tror jag vill ha en brun faktiskt :) Jag minns i början när jag såg sånna väskor första gång då tyckte jag dom var grymt fula , men nu måste jag ha en sån. Det var nästan samma sak med stuprör när dom blev populära , när jag var liten sa jag " jag kommer aldrig ta på mej stuprörs jeans!" och nu är det "jag kommer aldrig ta på mej vida jeans igen!" XD hahha , det kan vara samma sak med låter och uggesn (som jag sen köpte) , jag måste se och höra saker flera gånger innan jag gillar dom.

Jag vill inte dirket ha någon av just dom där väskorna direkt men just en sån typ av väska :) Fint på sommaren ,AH nu börja jag tänka på sommaren igen , längtar till att slippa alla tjockis kläder :D

Puuuuussaaaarw^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0