Röda naglar :)

Igår kväll målade jag naglarna röda eller dom är lite rosaröda typ :) Ska sluta med svarta naglar nu när det börjar bli ljust , har ju haft det hela vintern så dags för nått nytt och tyckte faktiskt det blev rätt fint ^^

Men idag har det vart skola , vi har börjat med droger på No , har kanske sagt det , men men ^^ Jag och Lotta ska jobba med en drog som heter Anobala Steorider tror jag, det är någonting med Doping. Vi han inte börja för vi hitta ingen bok på bibblan , alla andra han ju ta alla knark böcker , vi får väl söka på datan sen på måndag. Efter skolan var jag med Lotta , och vi gjorde lite saker , först gick vi iallafall till ica där vi köpte glass. Dom nya GB glassarna har ju kommit och dom e fett mycket dyrare än förra året, en magnum kostar 18 nu och en calippo kostar 11,  :S dyrt för en glass tycker jag. Men lotta köpte den nya Sandwhitchen och ja köpte ett litet glasspaket som är större än lottas glass men var 4 kr billigare x) Dom har också gjort om på ica här.

Puuussaaarw<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0