skola igen dåe efter lovet.

Ush igår börja skolan igen efter sportlovet och de ända som e roligt är att träffa alla igen. men vi hade ju tråkmåndagar och idag vah tråktisdag , dom segaste dagarna-,-

Gårdagen x)
skolan börja .. med sega lektioner som No , vi ska inte ha fysik längre :D party assåe , de e svår fattar inte nått om friktion eller vah de vah x) men vi gjorde nått pappaer om de och nu ska vi ha biologi. Vi fick tbax våra prov på So:n och jag fick 42/55 så det var rätt bra av mej , det stog lixom mkt bra på pappret såe jaae (AA)
Sen var de lunch och de vah väl .. nånting äkligt som vanligt. Sen sluta vi efter No:n efter lunch när vi gjorde klart nått papper , vi hade ingen idrott så de vah lite najs ;) Efter skolan gick jag, malin, puffen, gabby, lina och ella hem till mej, dom ville köra GH men min gitarr dampar sej så man måste dra upp den där "knappen" istället för ner , jag börjar också lära mig trummor på medium nu.. lite iallafall x) Sen åkte puffen, gabby och malin hem till malin för malin skulle lämna sin väska och sen tog vi halv 3 bussen till mölnvik x) lina, ella och gabby skulle köpa hårfärg så vi gick till rusta först. Fast dom köpte det på willys sen istället men jag och malin köpte godis ringar på rusta :) Sen köpte jag en hårspray på kicks de är lite bra att kicks finns där för jah vill ha älsklings lila proffs hårsprayen ^^. Sen gick vi till donken där dom köpte mcflurry , fast inte jag. Sen fryga vi runt lite och sen hem. Vi åkte till linas dady där dom skulle färga håret , ella skulle bleka , gabby skulle färga jätteljust och lina svart. allas blev fläckigt  och jag tycker gabby ska färga så ljust som hon har vid .. aa luggen? och lina passa fett braauw i svart hår :) och ellas .. ja malin ;) juste malin tog lite blond färg på överhåret så hon har mörkt under och ljusbrunt över x) men de blev lite najjs :)

Idag :)
Serriöst , jag la mej innan 12 igår som är ovanligt men jag var ändå mkt tröttare än vanligt på morronen :O ere fel på mej eller ? x)  Men sen fixa jah mej och så och gick till skolan. När man kommer fram sitter robban och alex rätt ofta i hallen å säger "nu borde vi gå till klassrumemt för nu kommer emma (& lotta) för vi har säkert redan börjat" nått sånt iallafall x)
och vi hade 2 h so -.- och sen matte och svenska och sånt , så en HEELT VANLIG TRÅKIG TISDAG . Gick direkt hem efter skolan , orka inte göra nått. Har inte gjort så mkt men men :)

puuusssarw :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0