Tröött dag ..

Orkade nästan inte gå till skolan idag , jah var så trött efter hälgen , men jag var ju tvungen att gå. Jag somnade runt 10 igår när jag kollade på Beck , fast jag hade redan sätt den så de kanske var därför jag somna x) Men imorse var jag helt ensam när mam och pap åkt till jobben och syrran sover hoss våran moster för hon har proav(stavning?) så de e lite najjs :D jag hade värsta partyt här hemma dåe , hade jättehög musik och dansa runt och så x)
och måndagar (och tisdagar) är dom seegaste dagarna , iallafall i skolan. So där vi håller på med en slkriv sak som jag kommigt ganska segt på, sen spanska och vi ska tydligen snart ha ett prov på de vi "lärt" oss , serriöst jag kan knappt nått :S och hon tror att jag ska lära mej regelbundna och oregelbuundna verb. Sen hade vi No där vi håller på med droger, tobak och alkohol, och då kolalde vi på en film om det. Sen hade vi idrott där vi fick göra vad vi ville och sen sluta vi. Jag gick hem och gjorde nudlar, orkade inte göra nått efter hälgen, de e bara så skönt att vara hemma ibland :)

Snön hade smält ganska mycket efter lägret också så nu är det bara stora snöhögar och jättemycket vatten överallt , jippiee...woohoo . Men de är iallafall + grader ^^ När jag gick till skolan idag hörde man fåglar överallt och speciellt fiskmåsarn som tydligen kommit tillbaka och så växer det snödroppar i rabatten :P

Puuuuussaaarw ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0