VÅÅR på G XD

Jag tror jag har lärt mej ganska bra regelbundna verb på spanskan nu ,, jippiee , kanske jag får nåra rätt på provet nästa vecka ^^ Tränade lite under extraplugget eller studietiden , kommer inte ihåg. Men efter tråkdagen gick jag lotta och lina hem till lina och sen på kvällen kom malin, vi gjorde igentligen inte så mycket men de vah kul att träffa malin igen , hon har praow så hon e inte i skolan och hon slutar sent :(
När det börjar bli varmare kommer jag nog börja med dagens outfit igen eftersom det inte blir så stor variation på kläderna på vintern så vänta bara ^^ Snart får jag mitt barnbidrag också :D JIPPIEE ! :D
Såhär såg himlen ut när jag vakna snacka om mys :D INGA MÅLN och de vah liite varmare än vanligt ^^ VÅR PÅ G ! XD


Puuuuusssaaarw<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0