Våffeldagen .. toomorrow x)

Okej , okej .. jag har vart lite stygg nu. JAG ÅT VÅFFLOR IDAG .. OCH VÅFFELDAGEN ÄR IMORRN ! på syrrans födelsedag btw ;) jaa.. då blire tåårta och det älskar jag :D Har precis duschat och det har vart en helt vanlig dag i skolan. Och nu har jag fått mappar till alla alla ämnen uppe i skolan, förutom slöjd o musik o sånt för de behövs ju inte. Men jag gick hem efter skolan idag, kollade på top model 4 och sen träna jag lite på spanskan. Vi har lixom Spanska prov, svenska läxförhör och engelska quiz på torsdag -.- ajja , blir väl hem och plugga imorrn med.  Men nu tänkte jag , eller om en stund kolla på Lost, fick reda på att det började förra tisdagen. Har sätt alla andra sesonger och man vill ju se hur de slutar även om det går trögt och det är näst sista sesongen nu ;) Men de börjar såklart 22.40 så det är tur att man har TV på rummet ;D

Puuussaaarw och Goodnaajjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0