Vår , snö , igen ? :O

Ush vilken dag , hela veckan har vart så seg -.- Idag hade vi typ "förnationella prov diagnos" eller vah svenska läraren kalla de x) vi hade det igår också och då läste vi 2 texter sen skulle vi svara på frågor (som jag suger på) och sen idag skulle vi skriva den berättelsen som om en annan berätta den och en sak till , och jah missa det x) hahha , oooups (AA)
Vi jhade också engelska där vi typ ska göra en dialog , och matte där vi gjorde nått på ett papper. Sen var det extraplgg men de blev inte så mkt plugg , skrev faktiskit inte NÅTT :S och inte ¨på sturietiden heller så jag tror jag måste göra det efter jag ätit som jag ska göra nu :)

Igår tror jag det var kom det föresten jättemycket snö :O allt hade ju nästan smällt och så kommer det 1 dm snö igen -.- Ush men den ser ut att smälta lite och man hör när de droppar överallt så då får vi väl slask igen men hällre de en snö på våren x)



Hitta ett lite roligt klipp x)
http://www.youtube.com/watch?v=Qit3ALTelOo

Puuuussaaarw<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0