Har vart sjuk!

Har inte bloggat pågrund av att jag har vart sjuk, kunde bara ligga i sängen och lata mig för om jag ställde mig upp snurrade allt. Men nu mår jag bra! :)

Idag har jag vart i skolan men slapp lektioner för jag och Lina stog i cafét och matsalen hela dan (det ska vi göra imorrn också) så igentligen har inte så mycket hänt idag.

Men nu ska jag måla till mina naglar lite, det lossnar ju lite av mitt röda nagellack hela tiden, sen eller före menar jag ska jag duscha ska nog ta lite BUS också så man blir lite brunare.
Ikväll kommer Gladiator på kanal 9 också och den SKA jag se! Har sett den 4-5 gånger redan men tycker fortfarande den är bra. Okej den kanske kan vara lite långtråkig ett tag men den blir bra. Den är också 3 timmar lång tror jag. Jaja ikväll nån gång efter 9.
Sen om jag orkar ska jag fortsätta läsa ''Om jag kunde drömma''-Twilight boken, började läsa den igår och läste hela 75 sidor :o Man fastnade, även om man sett filmen.


 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0