Hiss och Diss

Jag ska börja hissa och dissa nu, och den här gången ska jag göra på ett annat sett. Istället för att h/d olika saker ska jag göra så jag h/d "teman" t.ex. Musik, kläder, skor saker som hänt i veckan, smart vah! :)
Så det blir nog en h/d i veckan eller mer om jag inte vet vad jag ska skriva om.



Tema: Kläder

Hiss!

Skjortor
Så snyggt på både killar och tjejer!
Finns mycket att välja mellen också randigt, enfärgat och rutigt som jag själ tycker är snggast. Måste bara skaffa en men har inte hittat en jag gillar än.

Diss!

Barnsliga kläder
Jag menar en helt svart tröja med typ 2-3 gröna sträck på magen, en sån tröja skulle jag aldrig ta på mej! För det första ser man tjockare ut och för det andra BARNSLIGT! Nej usch, fult fult fult :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0