NU börjar jag blogga, LOVAR :)

Jag är typ sjuk..ÅÅH det är så jobbigt men jag gick ändå till skolan.
Först hade vi bild och där håller vi på med att måla rum, ganska roligt faktiskt men det tar tid för mig. Sen hade vi No och vi ska precis börja med sex och samlevnad kapitlet, idag gjorde vi några frågor om typ homosexuella. Sen hade vi typ inga mer lektioner för vi slutade tidigt.

Shiiet det märks att jag blivit dålig på att blogga, jaja det blir nog bättre om ett tag ;) Ska iallafall försöka skriva minst 1 inlägg om dagen nu här på bloggen så jaa, började nu och den här gången lovar jag! (;



Puss

Kommentarer
Postat av: malin johansson

svar; Ja ;D

2009-11-11 @ 20:08:29
URL: http://mjauwliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0