Sov hos Lina med Malin

Igår så var jag med Lina och Malin på kvällen och vi gick hem till Lina där jag färgade hennes hår och utväxt ljusare. Sen åkte vi till gårn och där träffade vi Alex, Love och Crippe men vi var bara där ett litet tag för sen stängde det och vi åkte tillbaka till djurö. Testade föresten DjHero med Malin fast vi spela inte så mycket och vi fattade inget.
Sen när vi kom tilbaka till djurö gick vi upp till Lina och kolla på film, vi skulle kolla på Kalle och chokladfabriken men det kom ingen bild på tven och då "sminka" vi oss istället, idomin i hela ansiktet och svart runt ögonen. Juste jag dammsög Linas och Malins hår så det stog ut lite och sen gick vi ut sådär. Och då kom Leo och vi var hemma hos Lina till halv 2. Jag och Malin sov där och vi har haft väldigt roligt! :)
Fast när vi vakna imorsse såg vi nerdrågade ut och gick till munken och åt frukost.

Malin har bilder som kanske kommer upp sen.



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0