Sommaren 210 , vill ha :)

Nått jag saknar nu är sommaren. Jag saknar att kunna gå ut i bara shorts och linne, men det jag saknar och längtar allra mest till det är värmen!

Seriöst sommaren 210 ska bli en awsome (asum) sommar :)

Hahha, jag kommer fan ihåg saker från sommaren som jag igentligen undrar varför jag kommer ihåg :o t.ex. när vi hitta en typ rullgrej med massa avspärrningsband och satte upp det över hela platsen där cykeltöntarna cyklar, och sen rakt över vägen, så satt vi och kolla på när bilarna stanna och undrade vad det var, hahah XD

Och när malin o jag tältade så ringde vi till folk och gurglade, och sen vaknade vi halv 7 på morgonen o tänkte bada.

När jag och Lotta rodde och vi hade bah rott en bit och hon hälde vatten på mej. Sen hällde jag vatten på henne och sen hoppade jag i vattnet med alla kläder på och kom sen inte upp i båten, inte så lyckat så jag simmade tillbaka till bryggan, fan vah kul de vah! XD


Tänkte skriva fler saker men jag pallar fan inte, har annat att göra :)

bye bye

(
jag har tråkigt just nu, därför blev inlägget som det blev . x))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0